مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 10:122022-03-24اقتصادي

فعالیت 93 شرکت دانش بنیان در گیلان/ راه اندازی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان


رییس پارک علم و فناوری گیلان، از فعالیت 93 شرکت دانش بنیان نوع یک، دو و سه در استان خبر داد و گفت: در سال جاری به دنبال ارتقای وضعیت موجود این شرکت ها هستیم.

- ایسنا/گیلان رییس پارک علم و فناوری گیلان، از فعالیت 93 شرکت دانش بنیان نوع یک، دو و سه در استان خبر داد و گفت: در سال جاری به دنبال ارتقای وضعیت موجود این شرکت ها هستیم.

علی باستی، با بیان اینکه در استان گیلان 73 شرکت دانش بنیان نوع یک و دو داریم، اظهار کرد: این شرکت ها در حوزه  های مختلف صنایع، مهندسی مکانیک و کشاورزی فعالیت می کنند.

وی از فعالیت 20 شرکت خلاق دیگر علاوه بر این 73 شرکت دانش بنیان در استان خبر داد و افزود: این 20 شرکت از نوع دانش بنیان نوع سه هستند و در حوزه آی.

تی فعالیت دارند.

رییس پارک علم و فناوری گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، یکی از برنامه های پارک علم و فناوری در سالی که مزین به شعار تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین است را ارتقای وضعیت موجود شرکت های دانش بنیان دانست و تصریح کرد: صندوق غیر دولتی پژوهش و فنلوری در استان افتتاح شده که کار تسهیلات، توانمندسازی و سرمایه گذاری را بر عهده دارد.

باستی همچنین از تقویت صندوق پژوهش و فناوری استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای کمک به تقویت و ارتقای شرکت های دانش بنیان استان به زودی ستاد توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 93 شرکت دانش بنیان در گیلان/ راه اندازی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان

فعالیت 93 شرکت دانش بنیان در گیلان/ راه اندازی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان